Про КЕП та ЕЦП

КЕП - це удосконалений цифровий електронний підпис, що прийшов на зміну ЕЦП.
Він створений на основі кваліфікованого цифрового сертифіката відкритого ключа і має найвищий рівень захисту.

Згідно з Законом України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікованим електронним підписом засвідчуються всі електронні документи, паперові аналоги яких повинні мати власноручний підпис.

Електронний ключ може зберігатися як на носіях з низьким рівнем захисту (жорстких дисках комп’ютерів, USB-флешках тощо), так і на захищених (токенах). Токен - це спеціалізований флеш-накопичувач, призначений для безпечного використання КЕП.

Крім кваліфікованого електронного підпису (КЕП), в електронному документообігу використовується також удосконалений електронний підпис (УЕП). Він має нижчий рівень захисту і застосовується для підписання внутрішніх документів.

КЕП має таку ж юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його
відповідності власноручному підпису (П.4 ст. 18 ЗУ №2155-VII від 5.10.2017 р.)

Зручно

Створити електронний підпис за допомогою хмарного КЕП можна зі смартфона, планшета чи ноутбука з будь-якої точки світу

Вигідно

Хмарний КЕП дешевший за апаратний. Зберігаючи підпис у хмарі, ви зменшуєте витрати компанії

Безпечно

Особистий ключ зберігається в захищеному хмарному сховищі на сервері надавача довірчих послуг

Надійно

Хмарний електронний ключ доступний вам 24/7. Його неможливо загубити, вкрасти чи скопіювати

Хмарний КЕП - удосконалена альтернатива файловим ключам та токенам

Де використовують КЕП

Електронний документообіг з державними органами

Подавайте електронну звітність в державні та контролюючі органи з використанням підпису Вчасно.КЕП

Дія

Державна податкова служба

Національне агентство з питань запобігання корупції

Пенсійний фонд України

Система електронної взаємодії органів виконавчої влади

Загальнодержавний портал державних закупівель

Державна служба статистики України

Міністерство соціальної політики

Міністерство внутрішніх справ України

Електронний суд

Державна казначейська служба України

Електронний документообіг для бізнесу

Швидко та зручно підписуйте будь-які документи в різних сервісах електронного документообігу

Вчасно ЕДО

Сервіс електронного документообігу

Вчасно Каса

Програмний РРО для вашого бізнесу

Вчасно ЕDI

Платформа обміну EDI-документами, розроблена спеціально для постачальників та торгових мереж України

Закупки Пром

Платформа закупочок

Електронні послуги для громадян

Авторизуйтесь в державних сервісах та замовляйте послуги онлайн

Дія

Пенсійний фонд України

Електронний кабінет водія

Міністерство соціальної політики

Київ ID

Кабінет мешканця м. Дніпро

Електронні петиції

Державна реєстрація актів цивільного стану

Призначення допомоги при народженні дитини

Національний реєстр електронних інформаційних ресурсів

Портал електронних сервісів міста Харкова

Єдина система місцевих петицій

Електронний підпис КЕП можуть отримати

Юридична особа

  • Швидке підписання юридичних та фінансових документів, подання звітності в державні органи
  • Зручне управління - створення нових електронних ключів для співробітників, оновлення та відкликання підписів
  • Використання хмарного електронного підпису онлайн економить час і кошти

Фізична особа

  • Підписання електронних документів в один клік
  • Зручний доступ з електронних пристроїв
  • Проста процедура авторизації
  • Немає ризику втрати особистого ключа

Як отримати електронний
підпис онлайн

1

Зареєструватись
у сервісі «Вчасно.КЕП»

Сервіс «Вчасно.КЕП» дуже простий та інтуїтивно зрозумілий, тому реєстрація в особистому кабінеті проходить дуже швидко.

Переглянути відеоінструкцію та Зареєструватися

А для ФОП є можливість безкоштовно отримати КЕП онлайн за спрощеною процедурою.

2

Заповнити заяву

В особистому кабінеті створiть та заповніть заявку на отримання КЕП онлайн

3

Зібрати необхідні документи

Уважно ознайомтеся з переліком необхідних документів, щоб уникнути помилок та повторного відвідування КНЕДП «Вчасно Сервіс»

Перелік необхідних документів

4

Пройти ідентифікацію

КЕП можна отримати лише за умови особистої присутності підписанта. Отже чекаємо вас особисто у пунктах обслуговування клієнтів

Список пунктів обслуговування

5

Отримати рахунок

Ви можете легко та зручно самостійно сформувати рахунок в особистому кабінеті «Вчасно КЕП»

Вітаємо!
Тепер ви можете користуватись
своїми КЕП

Перелік документів для отримання електронного підпису

Для вашої зручності ми підготували бланки реєстраційних заяв та зразки документів, які знадобляться для
отримання КЕП

Для юридичних осіб та ФОП

  • Заява на реєстрацію, яка формується в особистому кабінеті
  • Документ, що посвідчує особу
  • Виписка з Єдиного державного реєстру
  • Оригінал або засвідчені копії документів, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи та його повноваження (посвідчення, сертифікат, наказ про призначення, свідоцтво тощо)
  • Картка платника податків (ідентифікаційний код)

Для фізичних осіб

  • Заява на реєстрацію, яка формується в особистому кабінеті
  • Документ, що посвідчує особу
  • Картка платника податків (ідентифікаційний код)

Часті питання

Як правильно називається електронний підпис — КЕП чи ЕЦП?

З 3 листопада 2018 року, коли вступив у силу Закон України «Про електронні довірчі послуги», загальноприйнятим став термін «кваліфікований електронний підпис» (КЕП). ЕЦП — це електронний цифровий підпис. Цей термін використовувався до листопада 2018 року. З технічної точки зору між КЕП і ЕЦП різниці немає.

В якому вигляді може зберігатися КЕП?

Електронний підпис може зберігатися у вигляді токена (апаратний КЕП) або у хмарному сховищі на сервері надавача довірчих послуг (хмарний КЕП)

Як отримати файловий ключ?

Якщо у вас немає апаратного (токену) або хмарного ключа, ви не зможете отримати файловий ключ «Вчасно.КЕП». Якщо ж ви маєте апаратний або хмарний ключ, потрібно подати відповідну заявку згідно з інструкцією і вибирати там тип «Файловий»

Ви видаєте виключно хмарні ключі чи можливо придбати і токен?

У сервісі «Вчасно.КЕП» ви можете придбати хмарні ключі і на додаток до них за бажанням отримати файловий ключ. Придбання токену також можливе, але тільки під замовлення.

Скільки електронних підписів можна додати до документа?

До одного документа можна додати 2 і більше підписів, якщо це необхідно з юридичної точки зору.

У вас можна отримати ключі для фізичних осіб?

Звісно, КЕП може отримати як фізичні, так і юридичні особи, а також ФОП.