Підтримка

Бланки заяв

Ознайомтесь з переліком необхідних документів для отримання, блокування чи скасування КЕП.

Реєстраційна картка фізичної особи пуста

Завантажити

Реєстраційна картка юридичної особи пуста

Завантажити

Реєстраційна картка на хмарний підпис фізичної особи на 1 рік

Завантажити

Реєстраційна картка на хмариний підпис фізичної особи на 2 роки

Завантажити

Реєстраційна картка на файловий підпис фіз.особи

Завантажити

Реєстраційна картка на апаратний підпис фіз.особи на 1 рік

Завантажити

Реєстраційна картка на апаратний підпис фіз.особи на 2 роки

Завантажити

Реєстраційна картка на хмарну печатку для РРО фіз.особи на 1 рік

Завантажити

Реєстраційна картка на хмарну печатку для РРО фіз.особи на 2 роки

Завантажити

Реєстраційна картка на файлову печатку для РРО фіз.особи

Завантажити

Реєстраційна картка на апаратну печатку для РРО фіз.особи на 1 рік

Завантажити

Реєстраційна картка на апаратну печатку для РРО фіз.особи на 2 роки

Завантажити

Реєстраційна картка на хмарний підпис юр.особи на 1 рік

Завантажити

Реєстраційна картка на хмарний підпис юр.особи на 2 роки

Завантажити

Реєстраційна картка на файловий підпис юр.особи

Завантажити

Реєстраційна картка на апаратний підпис юр. особи на 1 рік

Завантажити

Реєстраційна картка на апаратний підпис юр.особи на 2 роки

Завантажити

Реєстраційна картка на хмарну печатку юр.особи на 1 рік

Завантажити

Реєстраційна картка на хмарну печатку юр.особи на 2 роки

Завантажити

Реєстраційна картка на файлову печатку юр.особи

Завантажити

Реєстраційна картка на апаратну печатку юр.особи на 1 рік

Завантажити

Реєстраційна картка на апаратну печатку юр.особи 2 роки

Завантажити

Реєстраційна картка на хмарну печатку для РРО юр.особи на 1 рік

Завантажити

Реєстраційна картка на хмарну печатку для РРО юр.особи на 2 роки

Завантажити

Реєстраційна картка на файлову печатку для РРО юр.особи

Завантажити

Реєстраційна картка на апаратну печатку для РРО юр.особи на 1 рік

Завантажити

Реєстраційна картка на апаратну печатку для РРО юр.особи на 2 роки

Завантажити

Шаблон на зміну статусу сертифікату

Завантажити

Зразок заяви на скасування

Завантажити

Зразок заяви на блокування

Завантажити

Зразок заяви на поновлення

Завантажити

Засвідчена копія Паспорта громадянина України 1-2 стор.

Завантажити

Засвідчена копія Паспорта громадянина України 3-4 стор.

Завантажити

Засвідчена передня сторона ID-картки громадянина України

Завантажити

Посвідка на постійне/тимчасове проживання

Завантажити

Засвідчена копія Картки платника податків (ІПН)

Завантажити

Засвідчена зворотня сторона ID-картки громадянина України

Завантажити

Копія Наказу про призначення на посаду

Завантажити

Копія Виписки з Єдиного державного реєстру

Завантажити

Пункти обслуговування
користувачів

м. Київ

м. Київ, вул. Харківське шосе, буд. 201- 203, літ. 4Г, прим. 115

Консультація:

пн-пт 9:00-18:00

Видача ключів:

пн-пт 9:00-18:00

Ганна Валеріївна Веклич

Виїзний реєстратор

+38 067) 299 28 36

Галина Володимирівна Карлова

Виїзний реєстратор

+38(067) 124 41 09

Наталія Миколаївна Полторак

Виїзний реєстратор

+38(067) 198 55 57

FAQ та довідка

Чи можна отримати ключ дистанційно?

На жаль, сервіс «Вчасно.КЕП» дистанційно ключі електронного підпису не видає, оскільки це буде порушенням регламенту з нашого боку. Згідно з Законом України від 05.10.2017 №215-VII ст. 22, для того, щоб подати реєстраційну заяву на отримання електронних ключів, особиста присутність заявника є обов'язковою. Якщо у вас уже є сертифікат АЦСК, наступні ключі КЕП можна отримати дистанційно.

Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?

- Копія паспорта 1-2 сторінки (3-6 при наявності відміток) або ID-картка (передня сторона)
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР (не обов'язково)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана заявником та керівником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).

Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?

Лише копії паспорта та ІПН (або ID-картка), які будуть підписані заявником «згідно з оригіналом», ПІБ, дата, підпис. Також має бути заявка, підписана заявником (реєстраційна картка для фізичної особи)

Як мені побачити заявки моїх співробітників?

Зараз, на жаль, немає такої можливості. Наразі ми вже працюємо над опцією «Адміністратор компанії», яка дозволить переглядати всіх співробітників компанії, що реєструються під нею. Поки інформацію щодо ваших співробітників можна отримати, написавши нам.

Де знаходиться ваш офіс/пункт видачі?

Наш офіс знаходиться за адресою:
- м. Київ, вул. Харківське шосе, буд. 201-203, літ. 4Г, прим. 115
Саме сюди ви маєте приїхати, щоб підтвердити свою особу і отримати КЕП

Чи є можливість виїзду адміністратора реєстрації до нас в офіс?

Так, звісно, Адміністратор КЕП залюбки приїде до вашого офісу.
Вартість послуги становить 1 000 грн (в межах Києва). Виїзд в інші міста можливий за індивідуальною домовленістю.
Щоб викликати Адміністратора КЕП, телефонуйте: 044 392 03 00.

Чи можна пройти ідентифікацію, використовуючи ДІЯ підпис?

Такої можливості наразі немає. Зараз є лише один спосіб ідентифікації – це особиста присутність заявника.

Як скопіювати ID для хмарного ключа?

З детальною інструкцією, як скопіювати ID для хмарного ключа, можна ознайомитись за посиланням.

Лишилися питання?
Все про роботу з сервісом «Вчасно КЕП»

Вчасно.КЕП