Підтримка
Бланки заяв
Ознайомтесь з переліком необхідних документів для отримання, блокування чи скасування КЕП.
Пункти обслуговування
користувачів
м. Київ
м. Київ, вул. Харківське шосе, буд. 201- 203, літ. 4Г, прим. 115
Консультація:
пн-пт 9:00-18:00
Видача ключів:
пн-пт 9:00-18:00
FAQ та довідка
Чи можна отримати ключ дистанційно?
На жаль, сервіс «Вчасно.КЕП» дистанційно ключі електронного підпису не видає, оскільки це буде порушенням регламенту з нашого боку. Згідно з Законом України від 05.10.2017 №215-VII ст. 22, для того, щоб подати реєстраційну заяву на отримання електронних ключів, особиста присутність заявника є обов'язковою. Якщо у вас уже є сертифікат АЦСК, наступні ключі КЕП можна отримати дистанційно.
Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?
- Копія паспорта 1-2 сторінки (3-6 при наявності відміток) або ID-картка (передня сторона)
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР (не обов'язково)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана заявником та керівником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР (не обов'язково)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана заявником та керівником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).
Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?
Лише копії паспорта та ІПН (або ID-картка), які будуть підписані заявником «згідно з оригіналом», ПІБ, дата, підпис. Також має бути заявка, підписана заявником (реєстраційна картка для фізичної особи)
Як мені побачити заявки моїх співробітників?
Зараз, на жаль, немає такої можливості. Наразі ми вже працюємо над опцією «Адміністратор компанії», яка дозволить переглядати всіх співробітників компанії, що реєструються під нею. Поки інформацію щодо ваших співробітників можна отримати, написавши нам.
Де знаходиться ваш офіс/пункт видачі?
Наш офіс знаходиться за адресою:
- м. Київ, вул. Харківське шосе, буд. 201-203, літ. 4Г, прим. 115
Саме сюди ви маєте приїхати, щоб підтвердити свою особу і отримати КЕП
- м. Київ, вул. Харківське шосе, буд. 201-203, літ. 4Г, прим. 115
Саме сюди ви маєте приїхати, щоб підтвердити свою особу і отримати КЕП
Чи є можливість виїзду адміністратора реєстрації до нас в офіс?
Так, звісно, Адміністратор КЕП залюбки приїде до вашого офісу.
Вартість послуги становить 1 000 грн (в межах Києва). Виїзд в інші міста можливий за індивідуальною домовленістю.
Щоб викликати Адміністратора КЕП, телефонуйте: 044 392 03 00.
Вартість послуги становить 1 000 грн (в межах Києва). Виїзд в інші міста можливий за індивідуальною домовленістю.
Щоб викликати Адміністратора КЕП, телефонуйте: 044 392 03 00.
Чи можна пройти ідентифікацію, використовуючи ДІЯ підпис?
Такої можливості наразі немає. Зараз є лише один спосіб ідентифікації – це особиста присутність заявника.
Як скопіювати ID для хмарного ключа?
З детальною інструкцією, як скопіювати ID для хмарного ключа, можна ознайомитись за посиланням.