Заявка на «Вчасно.КЕП» через Дія.Підпис

Крок 1.
Увійдіть або зареєструйтеся в кабінеті «Вчасно.КЕП»

Крок 2.
Натисніть кнопку «Отримати КЕП», оберіть тип заявки «Юридичним особам» та виберіть підпис чи печатку, яку хочете отримати.

Крок 3.
У новому інформаційному вікні натисніть «Далі».
Наступний крок — вкажіть назву або ЄДРПОУ вашої компанії — у випадаючому вікні оберіть юридичну особу.

📌Якщо за назвою чи ЄДРПОУ не знаходить компанію, у вас буде можливість додати її самостійно.
Для цього оберіть “заповнити дані вручну”, вкажіть всю потрібну інформацію та  натисніть “Далі”


Крок 4.
Перевірте коректність інформації про компанію і натисніть «Далі».
Якщо у даних є помилка, ви можете вказати нові в полі для вводу.


Крок 5.

Візьміть телефон та зчитайте QR-код — ви потрапите у Дію. Виконайте кроки, описані в застосунку.

Крок 6.
Вкажіть вашу посаду, якщо в цьому є потреба, та оберіть строк дії ключа згідно з вашим тарифним планом.

Крок 7.
Додайте наказ про прийом на роботу через посилання «Завантажити».
Якщо зараз такої можливості немає, ви можете натиснути кнопку «Завантажити пізніше» — так ви перейдете на наступний крок, і ви чи адміністратор компанії матимете можливість додати наказ пізніше.

Крок 8.
В полі «Email (керівника)» вкажіть пошту уповноваженої особи компанії. Цій особі у «Вчасно.ЕДО» прийде на підпис реєстраційна картка, яку ми вже підготували.

Крок 9.
Якщо ви тільки зареєструвалися у «Вчасно», вкажіть номер телефону.

Далі підтвердіть його: введіть код із шести цифр, який прийшов вам на вказаний номер телефону.

Крок 10.
Останній 💛
Придумайте PIN-код до ключа та повторіть його.


Але якщо у вас є бажання сформувати складний пароль, натисніть «Створити» зверху. Придумайте пароль у довільній формі та натисніть «Далі».

Зверніть увагу!
Формується одразу комплект ключів — хмарний + файловий ✨
Щоб не загубити файл, натисніть «Зберегти» і завантажте його на пристрій (за замовчуванням зберігається в теку «Завантаження»). Назва файлу буде виглядатиме у форматі «прізвище_edr_номер ЄДРПОУ компанії».

Часті питання

Чи можна отримати ключ дистанційно?

Згідно з Законом України від 05.10.2017 №215-VII ст. 22, для того, щоб подати реєстраційну заяву на отримання електронних ключів, особиста присутність заявника є обов'язковою. Якщо у вас уже є КЕП чи Дія.Підпис, то елетронний підпис\печатку можна отримати дистанційно.

Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?

- Копія паспорта 1-2 сторінки (3-6 при наявності відміток) або ID-картка (передня сторона)
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР (не обов'язково)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана заявником та керівником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).

В якому вигляді може зберігатися КЕП?

Електронний ключ КЕП може зберігатися як на носіях з низьким рівнем захисту (жорстких дисках комп’ютерів, USB-флешках тощо), так і на захищених (токенах). Токен — це спеціалізований флеш-накопичувач, призначений для безпечного використання КЕП.

Хмарний КЕП — удосконалена альтернатива файловим ключам та токенам. Особистий ключ зберігається в захищеному хмарному сховищі на сервері надавача довірчих послуг.

Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?

Лише копії паспорта та ІПН (або ID-картка), які будуть підписані заявником «згідно з оригіналом», ПІБ, дата, підпис. Також ці документи можна додати через Дія.Шерінг.

Як мені побачити заявки моїх співробітників?

Підключити права "Адміністратор компанії".
За деталями звертайтеся до нашої служби турботи:
+38 050 416 5 333
+38 063 460 5 333
+38 044 392 03 00

Зв'яжіться з відділом продажів

Наша команда з радістю допоможе знайти рішення саме для вашої компанії та підібрати оптимальний тариф.

Зв'яжіться з нашою підтримкою

Наші менеджери завжди раді допомогти з питань роботи сервісу, реєстрації та технічних налаштувань – звертайтеся!