Який носій ключа обрати — хмарний, токен чи файловий?

Якщо ви ще не знаєте Що таке КЕП, а що таке УЕП? рекомендуємо ознайомитися перед тим, як обирати носій ключа 😉
Отже, дізнавшись різницю між КЕП та УЕП, ви чітко зрозумієте, що саме вам потрібно.

А який все ж носій обрати? – відштовхуйтеся від своїх потреб.

Хмарний носій — мобільний, надійний, відноситься до КЕП — можна підписувати будь-який тип документа, в контрагентів до вас питань не виникне.

Апаратний, він же токен, — також надійний і відноситься до КЕП, але жодного слова про мобільність (яка в наш час така цінна), адже ви прив’язані до фізичного носія, який, до речі, легко загубити чи забути десь.

Файловий носій — вважається носієм із найменшим рівнем захисту, можна використовувати для каси і для підпису первинної документації, проте ваш контрагент може не прийняти даний підпис і попросити підписати документи саме КЕП.

Часті питання

Чи можна отримати ключ дистанційно?

Якщо у вас є Дія.Підпис, чи інший цифровий підпис (Приват, ДПС тощо) то електронний підпис чи печатку можна отримати дистанційно.

Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?

- Копія паспорта 1-2 сторінки (3-6 при наявності відміток) або ID-картка (передня сторона)
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана представником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).

В якому вигляді може зберігатися КЕП?

Електронний ключ КЕП може зберігатися як на носіях з низьким рівнем захисту (жорстких дисках комп’ютерів, USB-флешках тощо), так і на захищених (токенах). Токен — це спеціалізований флеш-накопичувач, призначений для безпечного використання КЕП.

Хмарний КЕП — удосконалена альтернатива файловим ключам та токенам. Особистий ключ зберігається в захищеному хмарному сховищі на сервері надавача довірчих послуг.

Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?

Лише копії паспорта та ІПН (або ID-картка), які будуть підписані заявником «згідно з оригіналом», ПІБ, дата, підпис. Також ці документи можна додати через Дія.Шерінг.

Як мені побачити заявки моїх співробітників?

Підключити права "Адміністратор компанії".
За деталями звертайтеся до нашої служби турботи:
+38 050 416 5 333
+38 063 460 5 333
+38 044 392 03 00
Зв'яжіться з відділом продажів

Зв'яжіться з відділом продажів

Наша команда з радістю допоможе знайти рішення саме для вашої компанії та підібрати оптимальний тариф.

Зв'яжіться з нашою підтримкою

Зв'яжіться з нашою підтримкою

Наші менеджери завжди раді допомогти з питань роботи сервісу, реєстрації та технічних налаштувань – звертайтеся!