Який носій ключа обрати — хмарний, токен чи файловий?
Якщо ви ще не знаєте Що таке КЕП, а що таке УЕП? рекомендуємо ознайомитися перед тим, як обирати носій ключа 😉
Отже, дізнавшись різницю між КЕП та УЕП, ви чітко зрозумієте, що саме вам потрібно.
А який все ж носій обрати? – відштовхуйтеся від своїх потреб.
Хмарний носій — мобільний, надійний, відноситься до КЕП — можна підписувати будь-який тип документа, в контрагентів до вас питань не виникне.
Апаратний, він же токен, — також надійний і відноситься до КЕП, але жодного слова про мобільність (яка в наш час така цінна), адже ви прив’язані до фізичного носія, який, до речі, легко загубити чи забути десь.
Файловий носій — вважається носієм із найменшим рівнем захисту, можна використовувати для каси і для підпису первинної документації, проте ваш контрагент може не прийняти даний підпис і попросити підписати документи саме КЕП.
Часті питання
Чи можна отримати ключ дистанційно?
Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана представником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).
В якому вигляді може зберігатися КЕП?
Хмарний КЕП — удосконалена альтернатива файловим ключам та токенам. Особистий ключ зберігається в захищеному хмарному сховищі на сервері надавача довірчих послуг.
Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?
Як мені побачити заявки моїх співробітників?
За деталями звертайтеся до нашої служби турботи:
+38 050 416 5 333
+38 063 460 5 333
+38 044 392 03 00
Зв'яжіться з відділом продажів
Наша команда з радістю допоможе знайти рішення саме для вашої компанії та підібрати оптимальний тариф.
Зв'яжіться з нашою підтримкою
Наші менеджери завжди раді допомогти з питань роботи сервісу, реєстрації та технічних налаштувань – звертайтеся!