РЕЄСТРАЦІЯ ТА ВХІД У КАБІНЕТ

Якщо у вас ще немає облікового запису у сервісі «Вчасно», натисніть на кнопку «Увійти» у правому верхньому кутку та пройдіть три простих кроки реєстрації.

Ви можете авторизуватися за допомогою Google або Microsoft акаунтів — такі авторизації значно зручніші та економлять ваш час. Або у полі “Email” вкажіть вашу електронну пошту.

Якщо раніше ви не були зареєстровані у сервісі, ви побачите вікно “Придумайте пароль”.
Зверніть увагу, Пароль — має містити більше 8 символів та хач б один спеціальний символ.

Після введення паролю на вашу пошту прийде повідомлення для підтвердження реєстрації.

На пошті відкрийте посилання від “Вчасно” та натисніть “Підтвердити email”.

Після підтвердження у вас відкриється вікно, де потрібно буде пройти останній крок реєстрації — зчитати електронний підпис компанії, фізичної особи або ФОП.

Для прикладу оберемо файловий підпис, тому натискаємо на ключ “Кеп\ЕЦП”.
Вам відкриваються файли з вашого пристрою, де потрібно обрати електронний підпис.

Обов’язково вказуємо пароль для електронного підпису та натискаємо “Зчитати”.

У вас відкривається інформація про підпис, перевірте її та натисніть “Підтвердити”.

Вітаю!
Ви пройшли реєстрацію у сервісі “Вчасно”!

Щоб розпочати роботу, закрийте банер “Вітаю”, натиснувши на сірий хрестик у правому верхньому кутку.

Вхід у сервіс

Перейдіть на сторінку https://cap.vchasno.com.ua/ та натисніть кнопку «‎Увійти».
Ви можете авторизуватися за допомогою Google або Microsoft акаунтів — такі авторизації значно зручніші та економлять ваш час. Або у полі “Email” вкажіть вашу електронну пошту.

Якщо раніше ви були зареєстровані, то побачите вікно “Раді вас бачити знову”: тут потрібно вказати ваш пароль та натиснути “Увійти”.
Якщо не пам’ятаєте за яким паролем реєструвалися, ви можете скористатися функцією “Забули пароль”.

Для того, щоб видалити свій обліковий запис, зверніться до нас за адресою [email protected]

Часті питання

Чи можна отримати ключ дистанційно?

На жаль, сервіс «Вчасно.КЕП» дистанційно ключі електронного підпису не видає, оскільки це буде порушенням регламенту з нашого боку. Згідно з Законом України від 05.10.2017 №215-VII ст. 22, для того, щоб подати реєстраційну заяву на отримання електронних ключів, особиста присутність заявника є обов'язковою. Якщо у вас уже є сертифікат АЦСК, наступні ключі КЕП можна отримати дистанційно.

Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?

- Копія паспорта 1-2 сторінки (3-6 при наявності відміток) або ID-картка (передня сторона)
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР (не обов'язково)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана заявником та керівником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).

В якому вигляді може зберігатися КЕП?

Електронний ключ КЕП може зберігатися як на носіях з низьким рівнем захисту (жорстких дисках комп’ютерів, USB-флешках тощо), так і на захищених (токенах). Токен — це спеціалізований флеш-накопичувач, призначений для безпечного використання КЕП.

Хмарний КЕП — удосконалена альтернатива файловим ключам та токенам. Особистий ключ зберігається в захищеному хмарному сховищі на сервері надавача довірчих послуг.

Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?

Лише копії паспорта та ІПН (або ID-картка), які будуть підписані заявником «згідно з оригіналом», ПІБ, дата, підпис. Також має бути заявка, підписана заявником (реєстраційна картка для фізичної особи)

Як мені побачити заявки моїх співробітників?

Зараз, на жаль, немає такої можливості. Наразі ми вже працюємо над опцією «Адміністратор компанії», яка дозволить переглядати всіх співробітників компанії, що реєструються під нею. Поки інформацію щодо ваших співробітників можна отримати, написавши нам.

Де знаходиться ваш офіс/пункт видачі?

Наш офіс знаходиться за адресою:
- м. Київ, вул. Харківське шосе, буд. 201-203, літ. 4Г, прим. 115
Саме сюди ви маєте приїхати, щоб підтвердити свою особу і отримати КЕП

Чи є можливість виїзду адміністратора реєстрації до нас в офіс?

Так, звісно, Адміністратор КЕП залюбки приїде до вашого офісу.
Вартість послуги становить 1 000 грн (в межах Києва). Виїзд в інші міста можливий за індивідуальною домовленістю.
Щоб викликати Адміністратора КЕП, телефонуйте: 044 392 03 00.

Зв'яжіться з відділом продажів

Наша команда з радістю допоможе знайти рішення саме для вашої компанії та підібрати оптимальний тариф.

Зв'яжіться з нашою підтримкою

Наші менеджери завжди раді допомогти з питань роботи сервісу, реєстрації та технічних налаштувань – звертайтеся!