Заявка на «Вчасно.КЕП» для фізичної особи\ФОП якщо немає Дія.Підпис

Крок 1.
Увійдіть або зареєструйтеся в кабінеті «Вчасно.КЕП»

Крок 2.
Натисніть кнопку «Отримати КЕП», оберіть тип заявки «Фізичним особам і ФОП» та виберіть підпис чи печатку, яку хочете отримати.

Крок 3.
Якщо у вас немає застосунку Дія чи Дія.Підпис, але ви маєте діючий ключ від іншого КНЕДП — перейдіть за посиланням «Немає застосунку Дія?»

Крок 4.
Оберіть, який ключ хочете зчитати — файловий чи хмарний. Додайте сам ключ та вкажіть від нього пароль. Натисніть «Зчитати».

Крок 5.
Підтвердіть свій номер телефону.
Введіть код із шести цифр, який прийшов вам на вказаний номер телефону.

Крок 6.
Придумайте PIN-код (пароль) до своїх підписів.
Важливо! Відновити чи змінити PIN-код (пароль) неможливо, тому потрібно його запам’ятати чи записати.

Зверніть увагу!
Формується одразу комплект ключів — хмарний + файловий.
Щоб не загубити файл, натисніть «Зберегти» і завантажте його на пристрій (за замовчуванням зберігається в теку «Завантаження»). Назва файлу буде виглядатиме у форматі «shevchenko».
Ключі активуються моментально

Часті питання

Чи можна отримати ключ дистанційно?

Згідно з Законом України від 05.10.2017 №215-VII ст. 22, для того, щоб подати реєстраційну заяву на отримання електронних ключів, особиста присутність заявника є обов'язковою. Якщо у вас уже є КЕП чи Дія.Підпис, то елетронний підпис\печатку можна отримати дистанційно.

Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?

- Копія паспорта 1-2 сторінки (3-6 при наявності відміток) або ID-картка (передня сторона)
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР (не обов'язково)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана заявником та керівником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).

В якому вигляді може зберігатися КЕП?

Електронний ключ КЕП може зберігатися як на носіях з низьким рівнем захисту (жорстких дисках комп’ютерів, USB-флешках тощо), так і на захищених (токенах). Токен — це спеціалізований флеш-накопичувач, призначений для безпечного використання КЕП.

Хмарний КЕП — удосконалена альтернатива файловим ключам та токенам. Особистий ключ зберігається в захищеному хмарному сховищі на сервері надавача довірчих послуг.

Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?

Лише копії паспорта та ІПН (або ID-картка), які будуть підписані заявником «згідно з оригіналом», ПІБ, дата, підпис. Також ці документи можна додати через Дія.Шерінг.

Як мені побачити заявки моїх співробітників?

Підключити права "Адміністратор компанії".
За деталями звертайтеся до нашої служби турботи:
+38 050 416 5 333
+38 063 460 5 333
+38 044 392 03 00

Зв'яжіться з відділом продажів

Наша команда з радістю допоможе знайти рішення саме для вашої компанії та підібрати оптимальний тариф.

Зв'яжіться з нашою підтримкою

Наші менеджери завжди раді допомогти з питань роботи сервісу, реєстрації та технічних налаштувань – звертайтеся!