Підтримка

Перевірити термін дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, отриманого від Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ТОВ «Вчасно Сервіс» (далі — КНЕДП ТОВ «Вчасно Сервіс»), можна на офіційному інформаційному ресурсі КНЕДП ТОВ «Вчасно Сервіс» наступним чином:

1) за посиланням Головна/«Підтримка»/«Пошук сертифікатів».

Для цього в полі:

  • «код ЄДРПОУ» необхідно зазначити відповідно код ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
  • «Реєстраційний номер облікової картки платника податків» — реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта у разі, якщо через релігійні переконання користувач в установленому порядку відмовився від реєстраційного номеру облікової картки платника податків та має відповідну відмітку у паспорті (для фізичних осіб);
  • «УНЗР ІD картки» — унікальний номер запису у реєстрі ІD картки (для фізичних осіб).
  • При цьому пошук сертифікатів користувачем може здійснюватись за одним або декількома реквізитами.
  • Після проставлення відповідних реквізитів користувачу необхідно натиснути «Пошук». У вікні «Результати пошуку» зазначено відомості про початок та закінчення строку дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа;

2) за допомогою безкоштовного програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1» (далі — Програма), актуальна версія якого доступна для завантаження за посиланням: «ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1 (версія:1.3.1.46)».

Після завантаження Програми необхідно в меню Програми натиснути посилання «Переглянути сертифікати». Із наведеного переліку сертифікатів необхідно вибрати свій сертифікат або, у разі його відсутності, додати його за допомогою кнопки «Імпортувати». Натиснути на вибраний сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші, обрати пункт «Детальна інформація». У вікні, яке з’явилось, можна переглянути детальну інформацію про кваліфікований сертифікат відкритого ключа, у т.ч. щодо терміну його дії.

Бланки заяв

Ознайомтесь з переліком необхідних документів для отримання, блокування чи скасування КЕП.

Заява на права адміністратора

Завантажити

Заява на скасування чи блокування ключа підпису/печатки

Завантажити

Пункти обслуговування
користувачів

м. Київ

м. Київ, вул. Харківське шосе, буд. 201- 203, літ. 4Г, прим. 115

Консультація:

пн-пт 9:00-18:00

Видача ключів:

пн-пт 9:00-18:00

Зв'яжіться з відділом продажів

Галина Володимирівна Карлова

Адміністратор реєстрації

+38(067) 124 41 09
Зв'яжіться з нашою підтримкою

Наталія Миколаївна Полторак

Адміністратор реєстрації

+38(067) 198 55 57

FAQ та довідка

Чи можна отримати ключ дистанційно?

Якщо у вас уже є сертифікат АЦСК, наступні ключі КЕП можна отримати дистанційно

Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?

- Копія паспорта 1-2 сторінки (3-6 при наявності відміток) або ID-картка (передня сторона)
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана представником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).

Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?

Документи не потрібні. Лише Дія.Підпис чи інший цифровий підпис (Приват, ДПС тощо)

Як мені побачити заявки моїх співробітників?

В розділі «Адміністратор компанії», яка дозволить переглядати всіх співробітників компанії.

Де знаходиться ваш офіс/пункт видачі?

Наш офіс знаходиться за адресою:
- м. Київ, вул. Харківське шосе, буд. 201-203, літ. 4Г, прим. 115
Саме сюди ви маєте приїхати, щоб підтвердити свою особу і отримати КЕП

Як скопіювати ID для хмарного ключа?

В кабінеті Вчасно.КЕП натисність скопіювати ID ключа.

Лишилися питання?
Все про роботу з сервісом «Вчасно КЕП»

Вчасно.КЕП