Підтримка

Бланки заяв

Ознайомтесь з переліком необхідних документів для отримання, блокування чи скасування КЕП.

Заява на права адміністратора

Завантажити

Заява на скасування чи блокування ключа підпису/печатки

Завантажити

Пункти обслуговування
користувачів

м. Київ

м. Київ, вул. Харківське шосе, буд. 201- 203, літ. 4Г, прим. 115

Консультація:

пн-пт 9:00-18:00

Видача ключів:

пн-пт 9:00-18:00

Галина Володимирівна Карлова

Реєстратор

+38(067) 124 41 09

Наталія Миколаївна Полторак

Реєстратор

+38(067) 198 55 57

FAQ та довідка

Чи можна отримати ключ дистанційно?

Якщо у вас уже є сертифікат АЦСК, наступні ключі КЕП можна отримати дистанційно

Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?

- Копія паспорта 1-2 сторінки (3-6 при наявності відміток) або ID-картка (передня сторона)
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана представником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).

Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?

Документи не потрібні. Лише Дія.Підпис чи інший цифровий підпис (Приват, ДПС тощо)

Як мені побачити заявки моїх співробітників?

В розділі «Адміністратор компанії», яка дозволить переглядати всіх співробітників компанії.

Де знаходиться ваш офіс/пункт видачі?

Наш офіс знаходиться за адресою:
- м. Київ, вул. Харківське шосе, буд. 201-203, літ. 4Г, прим. 115
Саме сюди ви маєте приїхати, щоб підтвердити свою особу і отримати КЕП

Як скопіювати ID для хмарного ключа?

В кабінеті Вчасно.КЕП натисність скопіювати ID ключа.

Лишилися питання?
Все про роботу з сервісом «Вчасно КЕП»

Вчасно.КЕП