Для фізичної особи/ФОП

Увага! Перш ніж подавати заяву на ключ електронного підпису, переконайтеся, що ви можете пройти особисту ідентифікацію у сервісі КНЕДП ТОВ «Вчасно Сервіс» за однією з адрес:

– м. Київ, вул. Харківське шосе, буд. 201-203, літера 4Г, каб. 115

– м. Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька, 172а, каб. 4

або замовити виїзд адміністратора реєстрації «Вчасно.КЕП» до вашої організації.

 

Для ідентифікації потрібна лише присутність заявника з власним оригіналом паспорта.

 

Щоб подати заявку на ключ електронного підпису від КНЕДП ТОВ «Вчасно Сервіс», потрібно зайти на сайт «Вчасно.КЕП» https://cap.vchasno.com.ua/ та натиснути на кнопку «Увійти» у правому верхньому кутку.

Якщо ви не маєте облікового запису на «Вчасно.КЕП», натисніть  “Зареєструватися” у правому верхньому кутку і пройдіть три простих кроки реєстрації.

Потрапивши в кабінет, у верхні панелі праворуч натисніть на кнопку «Створити заявку».

Таким чином ви потрапляєте на перший крок подачі заявки.

На даному етапі обирається:

– Тип особи 

– Строк дії ключа — 1 рік або 2 роки, залежить від вашого тарифного плану

– Тип сертифіката — фізична особа/ФОП може сформувати заявку на підпис або РРО

– Місце ідентифікації

–  Генерування ключа на носій (на вибір). «В сховищі Вчасно КЕП» — це хмарний КЕП, котрий зберігається в нас у Гряді. «На захищений носій» — це апаратний  КЕП, котрий ми можемо згенерувати на ваш токен.

Після того, як усі параметри виставлені під ваші потреби, натисніть на  кнопку «Далі» в нижньому правому кутку, щоб перейти на крок 2/3.

 

На другому кроці заповнюється інформації по заявнику:

– Прізвище / Ім’я / По Батькові

– ІПН / Серія та номер паспорту (якщо паспорт старого формату), або код УНЗР (якщо id-картка)

– Місце реєстрації: область та місто

– Електронна адреса автоматично підтягується з вашого облікового запису і редагуванню не підлягає.

– Номер телефону потрібно вказувати саме заявника і він мусить бути активним, це дуже важливо, зокрема,для хмарних ключів, адже надалі активація ключа буде відбуватися через сповіщення на номер телефону.

– Фраза голосової ідентифікації — це голосовий пароль для ідентифікації кол-центром якщо, наприклад потрібно буде блокувати або скасовувати чинні сертифікати. 

– Підказка ідентифікації — підказка до голосового паролю.

Публікувати сертифікат: «так» — «ні»

 

Коли всі поля заповнені, натисніть на кнопку «Далі»:

Переходимо до кроку 3/3 — останнього.

На третьому кроці вам потрібно підтягнути підписані та завірені документи:

– Зберегти чернетку та завантажити оформлену реєстраційну картку(РК) — ОБОВ’ЯЗКОВИЙ документ, ви його завантажуєте — підписуєте і додаєте до заявки вже підписану РК.

– Паспорт — завірена копія 1-2 сторінок паспорта (3-6 за наявності відміток) або ID-картка (лицьовий бік).

– ІПН — завірені ІПН або ID-картка (зворотній бік).

 

Після того, як всі документи з переліку додані, натисніть на кнопку в нижньому правому кутку «Надіслати». На номер телефону, залишеному в заявці,прийде код із 6 цифр, а на екрані з’явиться вікно:

Поле №1 — придумайте пароль від ключа, який ви надалі постійно будете використовувати для активації КЕПа.

Поле №2 — повторіть цей пароль.

Поле №3 — введіть код із 6 цифр, що прийшов вам на номер телефону, і натисніть кнопку «Підтвердити».

 

Заявка перейде в статус «Розглядається» —це свідчить про те, що вона успішно сформована і відправилася на перевірку адміністраторам реєстрації «Вчасно.КЕП» і протягом 3 робочих днів з вами зв’яжуться.

 

ВАЖЛИВО: Пароль від ключа, який ви придумаєте, обов’язково потрібно запамʼятати, адже змінити чи скинути його немає можливості, зважаючи на конфіденційність КЕП. Тому, якщо забули пароль від ключа, доведеться робити все із самого початку.

Часті питання

Чи можна отримати ключ дистанційно?

Згідно з Законом України від 05.10.2017 №215-VII ст. 22, для того, щоб подати реєстраційну заяву на отримання електронних ключів, особиста присутність заявника є обов'язковою. Якщо у вас уже є КЕП чи Дія.Підпис, то елетронний підпис\печатку можна отримати дистанційно.

Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?

- Копія паспорта 1-2 сторінки (3-6 при наявності відміток) або ID-картка (передня сторона)
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР (не обов'язково)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана заявником та керівником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).

В якому вигляді може зберігатися КЕП?

Електронний ключ КЕП може зберігатися як на носіях з низьким рівнем захисту (жорстких дисках комп’ютерів, USB-флешках тощо), так і на захищених (токенах). Токен — це спеціалізований флеш-накопичувач, призначений для безпечного використання КЕП.

Хмарний КЕП — удосконалена альтернатива файловим ключам та токенам. Особистий ключ зберігається в захищеному хмарному сховищі на сервері надавача довірчих послуг.

Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?

Лише копії паспорта та ІПН (або ID-картка), які будуть підписані заявником «згідно з оригіналом», ПІБ, дата, підпис. Також ці документи можна додати через Дія.Шерінг.

Як мені побачити заявки моїх співробітників?

Підключити права "Адміністратор компанії".
За деталями звертайтеся до нашої служби турботи:
+38 050 416 5 333
+38 063 460 5 333
+38 044 392 03 00

Зв'яжіться з відділом продажів

Наша команда з радістю допоможе знайти рішення саме для вашої компанії та підібрати оптимальний тариф.

Зв'яжіться з нашою підтримкою

Наші менеджери завжди раді допомогти з питань роботи сервісу, реєстрації та технічних налаштувань – звертайтеся!