Для співробітника, що завершує заявку

Крок 1.
Відкрийте лист, що прийшов вам від Вчасно.КЕП, з темою: «📲 Адміністратор компанії ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ВЧАСНО СЕРВІС” запросив вас отримати «Вчасно.КЕП»

Крок 2.
Натисніть на посилання в листі. Якщо ви зареєстровані у Вчасно, під поштою на яку прийшов лист, вас переведе одразу в заявку. Якщо не зареєстровані, потрібно буде зробити вхід\реєстрацію і після того, як потрапите до кабінету натискайте на заявку в статусі «Створення»

Крок 3.
Якщо попередньо Адміністратор компанії не додав документ до заявки, вам потрібно буде це зробити самостійно або ж ви можете пропустити цей крок, та натиснути «Завантажити пізніше»

Крок 4.
Підтвердіть номер телефону: введіть код із шести цифр, який прийшов вам на вказаний номер телефону.

Крок 5.
Останній 💛
Придумайте PIN-код до ключа та повторіть його.

Але якщо у вас є бажання сформувати складний пароль, натисніть «Створити» зверху. Придумайте пароль у довільній формі та натисніть «Далі».

 

Зверніть увагу!
Формується одразу комплект ключів — хмарний + файловий ✨
Щоб не загубити файл, натисніть «Зберегти» і завантажте його на пристрій (за замовчуванням зберігається в теку «Завантаження»). Назва файлу буде виглядатиме у форматі «прізвище_edr_номер ЄДРПОУ компанії».

Часті питання

Чи можна отримати ключ дистанційно?

Згідно з Законом України від 05.10.2017 №215-VII ст. 22, для того, щоб подати реєстраційну заяву на отримання електронних ключів, особиста присутність заявника є обов'язковою. Якщо у вас уже є КЕП чи Дія.Підпис, то елетронний підпис\печатку можна отримати дистанційно.

Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?

- Копія паспорта 1-2 сторінки (3-6 при наявності відміток) або ID-картка (передня сторона)
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР (не обов'язково)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана заявником та керівником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).

В якому вигляді може зберігатися КЕП?

Електронний ключ КЕП може зберігатися як на носіях з низьким рівнем захисту (жорстких дисках комп’ютерів, USB-флешках тощо), так і на захищених (токенах). Токен — це спеціалізований флеш-накопичувач, призначений для безпечного використання КЕП.

Хмарний КЕП — удосконалена альтернатива файловим ключам та токенам. Особистий ключ зберігається в захищеному хмарному сховищі на сервері надавача довірчих послуг.

Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?

Лише копії паспорта та ІПН (або ID-картка), які будуть підписані заявником «згідно з оригіналом», ПІБ, дата, підпис. Також ці документи можна додати через Дія.Шерінг.

Як мені побачити заявки моїх співробітників?

Підключити права "Адміністратор компанії".
За деталями звертайтеся до нашої служби турботи:
+38 050 416 5 333
+38 063 460 5 333
+38 044 392 03 00

Зв'яжіться з відділом продажів

Наша команда з радістю допоможе знайти рішення саме для вашої компанії та підібрати оптимальний тариф.

Зв'яжіться з нашою підтримкою

Наші менеджери завжди раді допомогти з питань роботи сервісу, реєстрації та технічних налаштувань – звертайтеся!