Як отримати електронний підпис для юридичних осіб
Увага! Перш ніж подавати заяву на ключ електронного підпису, переконайтеся, що ви можете пройти особисту ідентифікацію у сервісі КНЕДП ТОВ «Вчасно Сервіс» за однією з адрес:
- м. Київ, вул. Харківське шосе, буд. 201-203, літера 4Г, каб. 115
- м. Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька, 172а, каб. 4
або замовити виїзд адміністратора реєстрації «Вчасно.КЕП» до вашої організації. Для ідентифікації потрібна лише присутність заявника з власним оригіналом паспорта. Щоб подати заявку на ключ електронного підпису від КНЕДП ТОВ «Вчасно Сервіс», потрібно зайти на сайт «Вчасно.КЕП» та натиснути на кнопку «Увійти» в правому верхньому кутку.
Щоб подати заявку на ключ електронного підпису від КНЕДП ТОВ «Вчасно Сервіс», потрібно зайти на сайт «Вчасно.КЕП» та натиснути на кнопку «Увійти» в правому верхньому кутку.

Якщо ви не маєте облікового запису на «Вчасно.КЕП», натисніть на кнопку «Зареєструватися» у правому верхньому кутку і пройдіть три простих кроки реєстрації.

Потрапивши в кабінет, у верхній панелі праворуч натисніть на кнопку «Створити заявку».

Таким чином ви потрапляєте на перший крок подачі заявки.
На даному етапі обирається:
- Тип особи.
- Строк дії ключа — 1 рік або 2 роки, залежить від вашого тарифного плану.
- Тип сертифікату — дивлячись, що вам потрібно — підпис чи печатка.
- Місце ідентифікації.
- Генерування ключа на носій (на вибір). «В сховищі Вчасно КЕП» — це хмарний КЕП, котрий зберігається в нас в Гряді. «На захищений носій» — це апаратний КЕП, котрий ми можемо згенерувати на ваш токен.
Після того, як всі параметри виставленні під ваші потреби, натисніть на кнопку «Далі» в нижньому правому кутку, щоб перейти на крок 2/3.
На другому кроці заповнюється інформації по юридичній особі (компанії) та самому співробітнику.
В пункті Заявник вказується вся інформація по компанії:
- Код ЄДРПОУ/назва компанії;
- Посада керівника підприємства;
- ПІБ керівника підприємства;
- Місце реєстрації компанії — область та місто.

Далі у пункті Персональні дані вказується інформація саме по співробітнику, на якого створюється ключ:
- ПІБ співробітника — має відповідати правопису в документі, що посвідчує особу.
- Посада — вказується в тому випадку, якщо потрібно, щоб у підписі відображалася посада співробітника.
- ІПН / Серія та номер паспорту (якщо паспорт старого формату) або код УНЗР (якщо id-картка).
- Електронна адреса автоматично підтягується з вашого облікового запису і редагуванню не підлягає.
- Номер телефону потрібно вказувати саме заявника і він мусить бути активний, це дуже важливо, зокрема, для хмарних ключів, адже надалі активація ключа буде відбуватися через сповіщення на номер телефону.
- Фраза голосової ідентифікації — це голосовий пароль для ідентифікації кол-центром, якщо, наприклад, потрібно буде блокувати або скасовувати чинні сертифікати.
- Підказка ідентифікації — підказка до голосового паролю.
- Публікувати сертифікат — «так»” — «ні».
Коли всі поля заповнені, натисніть на кнопку «Далі»”:
Переходимо до кроку 3/3 — останнього.
На третьому кроці вам потрібно підтягнути підписані та завірені документи:
- Зберегти чернетку та завантажити оформлену реєстраційну картку (РК) — ОБОВ’ЯЗКОВИЙ документ, ви його завантажуєте, підписуєте і додаєте до заявки вже підписану РК.
- Паспорт — завірена копія 1-2 сторінок паспорта (3-6 за наявності відміток) або ID-картка (лицьовий бік).
- ІПН — завірені ІПН або ID-картка (зворотній бік).
- Копія наказу — ОБОВʼЯЗКОВИЙ, якщо в заявці прописувалася посада, надайте документ, який її підтверджує, — наказ про прийняття на роботу, переведення тощо.
- Статут.
Після того, як всі документи з переліку подані, натисніть на кнопку в нижньому правому кутку «Надіслати». На номер телефону, залишеному в заявці, прийде код з 6 цифр, а на екрані з’явиться вікно:

Поле №1 — придумайте пароль від ключа, який ви надалі постійно будете використовувати для активації КЕПа.
Поле №2 — повторіть цей пароль.
Поле №3 — введіть код з 6 цифр, що прийшов вам на номер телефону, і натисніть кнопку «Підтвердити».
Заявка перейде в статус «Розглядається» — це свідчить про те, що вона успішно сформована і відправилася на перевірку адміністраторам реєстрації «Вчасно.КЕП», і протягом 3 робочих днів з вами зв’яжуться.
ВАЖЛИВО: Пароль від ключа, який ви придумаєте, обов’язково потрібно запамʼятати, адже змінити чи скинути його не має можливості, з огляду на конфіденційність КЕП. Тому якщо забули пароль від ключа, доведеться робити все з самого початку.
Часті питання
Чи можна отримати ключ дистанційно?
Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана представником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).
В якому вигляді може зберігатися КЕП?
Хмарний КЕП — удосконалена альтернатива файловим ключам та токенам. Особистий ключ зберігається в захищеному хмарному сховищі на сервері надавача довірчих послуг.
Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?
Як мені побачити заявки моїх співробітників?
За деталями звертайтеся до нашої служби турботи:
+38 050 416 5 333
+38 063 460 5 333
+38 044 392 03 00

Зв'яжіться з відділом продажів
Наша команда з радістю допоможе знайти рішення саме для вашої компанії та підібрати оптимальний тариф.

Зв'яжіться з нашою підтримкою
Наші менеджери завжди раді допомогти з питань роботи сервісу, реєстрації та технічних налаштувань – звертайтеся!