Для юридичних осіб

Увага! Перш ніж подавати заяву на ключ електронного підпису, переконайтеся, що ви можете пройти особисту ідентифікацію у сервісі КНЕДП ТОВ «Вчасно Сервіс» за однією з адрес:

–  м. Київ, вул. Харківське шосе, буд. 201-203, літера 4Г, каб. 115

– м. Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька, 172а, каб. 4

або замовити виїзд адміністратора реєстрації «Вчасно.КЕП» до вашої організації.

 

Для ідентифікації потрібна лише присутність заявника з власним оригіналом паспорта. 

Щоб подати заявку на ключ електронного підпису від КНЕДП ТОВ «Вчасно Сервіс», потрібно зайти на сайт «Вчасно.КЕП» та натиснути на кнопку «Увійти» в правому верхньому кутку.

Якщо ви не маєте облікового запису на «Вчасно.КЕП»,натисніть на кнопку «Зареєструватися» у правому верхньому кутку і пройдіть три простих кроки реєстрації.

Потрапивши в кабінет, у верхній панелі праворуч натисніть на кнопку «Створити заявку».

Таким чином ви потрапляєте на перший крок подачі заявки.

На даному етапі обирається:

– Тип особи.

– Строк дії ключа — 1 рік або 2 роки, залежить від вашого тарифного плану.

– Тип сертифікату — дивлячись, що вам потрібно — підпис чи печатка.

– Місце ідентифікації.

– Генерування ключа на носій (на вибір). «В сховищі Вчасно КЕП» — це хмарний КЕП, котрий зберігається в нас в Гряді. «На захищений носій» — це апаратний КЕП, котрий ми можемо згенерувати на ваш токен.

Після того, як всі параметри виставленні під ваші потреби, натисніть на  кнопку «Далі» в нижньому правому кутку, щоб перейти на крок 2/3.

На другому кроці заповнюється інформації по юридичній особі (компанії) та самому співробітнику.

 

В пункті Заявник вказується вся інформація по компанії:

– Код ЄДРПОУ/назва компанії 

– Посада керівника підприємства 

– ПІБ керівника підприємства

– Місце реєстрації компанії — область та місто.

Далі у пункті Персональні дані вказується інформація саме по співробітнику, на якого створюється ключ:

– ПІБ співробітника — має відповідати правопису в документі, що посвідчує особу.

– Посада — вказується в тому випадку, якщо потрібно, щоб у підписі відображалася посада співробітника.

– ІПН / Серія та номер паспорту (якщо паспорт старого формату) або код УНЗР (якщо id-картка).

– Електронна адреса автоматично підтягується з вашого облікового запису і редагуванню не підлягає.

– Номер телефону потрібно вказувати саме заявника і він мусить бути активний, це дуже важливо, зокрема, для хмарних ключів, адже надалі активація ключа буде відбуватися через сповіщення на номер телефону.

– Фраза голосової ідентифікації — це голосовий пароль для ідентифікації кол-центром, якщо, наприклад, потрібно буде блокувати або скасовувати чинні сертифікати. 

– Підказка ідентифікації — підказка до голосового паролю.

Публікувати сертифікат — «так»” — «ні»

 

Коли всі поля заповнені, натисніть на кнопку «Далі»”:

Переходимо до кроку 3/3 — останнього.

На третьому кроці вам потрібно підтягнути підписані та завірені документи:

– Зберегти чернетку та завантажити оформлену реєстраційну картку (РК) — ОБОВ’ЯЗКОВИЙ документ, ви його завантажуєте, підписуєте і додаєте до заявки вже підписану РК.

 – Паспорт — зЗавірена копія 1-2 сторінок паспорта (3-6 за наявності відміток) або ID-картка (лицьовий бік).

– ІПН — завірені ІПН або ID-картка (зворотній бік).

– Копія наказу — ОБОВʼЯЗКОВИЙ, якщо в заявці прописувалася посада, надайте документ, який її підтверджує, — наказ про прийняття на роботу, переведення тощо.

– Статут.

 

Після того, як всі документи з переліку подані, натисніть на кнопку в нижньому правому кутку «Надіслати». На номер телефону, залишеному в заявці, прийде код з 6 цифр, а на екрані з’явиться вікно:

Поле №1 — придумайте пароль від ключа, який ви надалі постійно будете використовувати для активації КЕПа.

Поле №2 — повторіть цей пароль.

Поле №3 — введіть код з 6 цифр, що прийшов вам на номер телефону, і натисніть кнопку «Підтвердити»

 

Заявка перейде в статус «Розглядається» — це свідчить про те, що вона успішно сформована і відправилася на перевірку адміністраторам реєстрації «Вчасно.КЕП», і протягом 3 робочих днів з вами зв’яжуться.

ВАЖЛИВО: Пароль від ключа, який ви придумаєте, обов’язково потрібно запамʼятати, адже змінити чи скинути його не має можливості, з огляду на конфіденційність КЕП. Тому якщо забули пароль від ключа, доведеться робити все з самого початку.

Часті питання

Чи можна отримати ключ дистанційно?

Згідно з Законом України від 05.10.2017 №215-VII ст. 22, для того, щоб подати реєстраційну заяву на отримання електронних ключів, особиста присутність заявника є обов'язковою. Якщо у вас уже є КЕП чи Дія.Підпис, то елетронний підпис\печатку можна отримати дистанційно.

Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?

- Копія паспорта 1-2 сторінки (3-6 при наявності відміток) або ID-картка (передня сторона)
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР (не обов'язково)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана заявником та керівником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).

В якому вигляді може зберігатися КЕП?

Електронний ключ КЕП може зберігатися як на носіях з низьким рівнем захисту (жорстких дисках комп’ютерів, USB-флешках тощо), так і на захищених (токенах). Токен — це спеціалізований флеш-накопичувач, призначений для безпечного використання КЕП.

Хмарний КЕП — удосконалена альтернатива файловим ключам та токенам. Особистий ключ зберігається в захищеному хмарному сховищі на сервері надавача довірчих послуг.

Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?

Лише копії паспорта та ІПН (або ID-картка), які будуть підписані заявником «згідно з оригіналом», ПІБ, дата, підпис. Також ці документи можна додати через Дія.Шерінг.

Як мені побачити заявки моїх співробітників?

Підключити права "Адміністратор компанії".
За деталями звертайтеся до нашої служби турботи:
+38 050 416 5 333
+38 063 460 5 333
+38 044 392 03 00

Зв'яжіться з відділом продажів

Наша команда з радістю допоможе знайти рішення саме для вашої компанії та підібрати оптимальний тариф.

Зв'яжіться з нашою підтримкою

Наші менеджери завжди раді допомогти з питань роботи сервісу, реєстрації та технічних налаштувань – звертайтеся!