Отримання «Вчасно.КЕП» юридичним особам на токен

Крок 1.
Увійдіть або зареєструйтеся в кабінеті «Вчасно.КЕП»

Крок 2.
Поруч з діючим зареєстрованим хмарним КЕП підпису/печатки/печатки пРРО, натисніть на три краплинки у правому меню та оберіть “Отримати апаратний КЕП”.

Крок 3.
Оберіть зручний спосіб підписання. Вкажіть пін-код, пароль або ж зчитайте ключ через QR-код у застосунку Вчасно.КЕП.

Крок 4.
Під’єднайте токен до вашого пристрою для запису на нього КЕП.
Виберіть апаратний носій та натисніть кнопку “Обрати”.
Важливо! Інформацію на носії буде знищено.

Крок 5.
Придумайте PIN-код (пароль) та повторіть його.
Важливо! Відновити чи змінити PIN-код неможливо, тому потрібно його запам’ятати чи записати

Але якщо у вас є бажання сформувати складний пароль, натисніть «Створити» зверху.
Придумайте пароль у довільній формі та натисніть «Далі».


Вітаємо КЕП успішно записано на токен! 

Часті питання

Чи можна отримати ключ дистанційно?

Якщо у вас є Дія.Підпис, чи інший цифровий підпис (Приват, ДПС тощо) то електронний підпис чи печатку можна отримати дистанційно.

Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?

- Копія паспорта 1-2 сторінки (3-6 при наявності відміток) або ID-картка (передня сторона)
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана представником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).

В якому вигляді може зберігатися КЕП?

Електронний ключ КЕП може зберігатися як на носіях з низьким рівнем захисту (жорстких дисках комп’ютерів, USB-флешках тощо), так і на захищених (токенах). Токен — це спеціалізований флеш-накопичувач, призначений для безпечного використання КЕП.

Хмарний КЕП — удосконалена альтернатива файловим ключам та токенам. Особистий ключ зберігається в захищеному хмарному сховищі на сервері надавача довірчих послуг.

Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?

Лише копії паспорта та ІПН (або ID-картка), які будуть підписані заявником «згідно з оригіналом», ПІБ, дата, підпис. Також ці документи можна додати через Дія.Шерінг.

Як мені побачити заявки моїх співробітників?

Підключити права "Адміністратор компанії".
За деталями звертайтеся до нашої служби турботи:
+38 050 416 5 333
+38 063 460 5 333
+38 044 392 03 00
Зв'яжіться з відділом продажів

Зв'яжіться з відділом продажів

Наша команда з радістю допоможе знайти рішення саме для вашої компанії та підібрати оптимальний тариф.

Зв'яжіться з нашою підтримкою

Зв'яжіться з нашою підтримкою

Наші менеджери завжди раді допомогти з питань роботи сервісу, реєстрації та технічних налаштувань – звертайтеся!