Пін-код від КЕП = паролю від КЕП
Дуже важливий момент у створенні електронного підпису — пароль (пін-код) від самого підпису. Пін-код це і є паролем від вашого КЕП, але в більш зручному вигляді.
Коли ви реєструєте заявку на ключ КЕП у КНЕДП ВЧАСНО СЕРВІС, на останньому кроці вам потрібно створити чотиризначний пін-код або складний пароль для ключа. Його обов’язково потрібно запам’ятати, адже змінити пароль ключа неможливо і доведеться всю процедуру створення ключа повторювати спочатку.
Часті питання
Чи можна отримати ключ дистанційно?
Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана представником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).
В якому вигляді може зберігатися КЕП?
Хмарний КЕП — удосконалена альтернатива файловим ключам та токенам. Особистий ключ зберігається в захищеному хмарному сховищі на сервері надавача довірчих послуг.
Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?
Як мені побачити заявки моїх співробітників?
За деталями звертайтеся до нашої служби турботи:
+38 050 416 5 333
+38 063 460 5 333
+38 044 392 03 00
Зв'яжіться з відділом продажів
Наша команда з радістю допоможе знайти рішення саме для вашої компанії та підібрати оптимальний тариф.
Зв'яжіться з нашою підтримкою
Наші менеджери завжди раді допомогти з питань роботи сервісу, реєстрації та технічних налаштувань – звертайтеся!