Почергове формування заявок для співробітника

Маючи права Адміністратора облікового запису «Вчасно.КЕП» ви можете створювати заявки для співробітників компанії.

Чи якщо ви тільки плануєте підключати права Адміністратора, рекомендуємо звернутися до нашої служби турботи
+38 050 416 5 333
+38 063 460 5 333
+38 044 392 03 00
[email protected]
Вони нададуть вам всі необхідні деталі 💛

Крок 1.
Зайдіть в кабінет Вчасно.КЕП

Крок 2.
Натисніть кнопку «Отримати КЕП», оберіть тип заявки «Юридичним особам» та виберіть підпис чи печатку, яку хочете отримати.
У вікні, що відкриється, оберіть «Для співробітника»


Якщо співробітник є в кабінеті компанії у Вчасно.КЕП – вкажіть його пошту.
Якщо його немає натисніть пропустити «Пропустити»

Крок 3.
Перевірте чи коректні дані компанії. Якщо потрібно щось змінити, зверху натисніть “переглянути” та відредагуйте інформацію.

Крок 4.
Вкажіть персональну інформацію по співробітнику на якого оформляється КЕП.

Крок 5.
Додайте всі необхідні документи:
наказ
обов’язково завірені паспорт та ІПН
підписана реєстраційна картка, яку ми вже підготували
Якщо зараз такої можливості немає, ви можете натиснути кнопку «Завантажити пізніше» — так ви перейдете на наступний крок, і ви чи співробітник матимете можливість додати документи пізніше.

Крок 6.
Відкриється інформаційне вікно. З вашого боку формування завершене. Далі співробітнику прийде лист, про те, що на його дані сформована заявку і її потрібно завершити.

Сформована заявка буде в статусі «Створення», як тільки співробітник завершить її зі свого боку, вона перейде в статус «Розглядається» і наші Адміністратори реєстрації опрацють заявку.

Часті питання

Чи можна отримати ключ дистанційно?

Згідно з Законом України від 05.10.2017 №215-VII ст. 22, для того, щоб подати реєстраційну заяву на отримання електронних ключів, особиста присутність заявника є обов'язковою. Якщо у вас уже є КЕП чи Дія.Підпис, то елетронний підпис\печатку можна отримати дистанційно.

Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?

- Копія паспорта 1-2 сторінки (3-6 при наявності відміток) або ID-картка (передня сторона)
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР (не обов'язково)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана заявником та керівником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).

В якому вигляді може зберігатися КЕП?

Електронний ключ КЕП може зберігатися як на носіях з низьким рівнем захисту (жорстких дисках комп’ютерів, USB-флешках тощо), так і на захищених (токенах). Токен — це спеціалізований флеш-накопичувач, призначений для безпечного використання КЕП.

Хмарний КЕП — удосконалена альтернатива файловим ключам та токенам. Особистий ключ зберігається в захищеному хмарному сховищі на сервері надавача довірчих послуг.

Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?

Лише копії паспорта та ІПН (або ID-картка), які будуть підписані заявником «згідно з оригіналом», ПІБ, дата, підпис. Також ці документи можна додати через Дія.Шерінг.

Як мені побачити заявки моїх співробітників?

Підключити права "Адміністратор компанії".
За деталями звертайтеся до нашої служби турботи:
+38 050 416 5 333
+38 063 460 5 333
+38 044 392 03 00

Зв'яжіться з відділом продажів

Наша команда з радістю допоможе знайти рішення саме для вашої компанії та підібрати оптимальний тариф.

Зв'яжіться з нашою підтримкою

Наші менеджери завжди раді допомогти з питань роботи сервісу, реєстрації та технічних налаштувань – звертайтеся!