Подовження КЕП для компаній (юридичних осіб)
За 30 днів до завершення терміну дії КЕП , він відображається найпершим у переліку та з’являється можливість його подовжити.
Необхідно перевірити актуальність даних і якщо вони коректні, достатньо підписати заявку цим же діючим ключем, який подовжується.
Крок 1. Увійдіть в кабінет «Вчасно.КЕП», де зберігаються отримані ключі
Крок 2. Натисніть на позначку інформування поруч з ПІБ та кнопку “Подовжити” в інформативному полі.
Крок 3. Натисніть “Подовжити КЕП”, а сплачуйте протягом 7 днів після активації ключа.
* У випадку відсутності оплати протягом цього періоду, ваш КЕП буде заблокована на 8-й день.
** Правила рекламної акції «Починай без обмежень»
Крок 4. Перевірте актуальність даних та якщо вони коректні, натисніть “Підписати” й зчитайте КЕП, який подовжується (потрібно вказати пароль до ключа).
Важливо! Якщо забули пін-код від КЕПу, то підписати зможе його колега через QR застосунком Вчасно.КЕП (ЄДРПОУ має співпадати)
Якщо дані потребують змін, натисніть “Редагувати” і автоматично відкриється форма створення нового КЕП та внесення актуальних даних
Крок 5. Придумайте PIN-код (пароль) та повторіть його.
Важливо! Відновити чи змінити PIN-код неможливо, тому потрібно його запам’ятати чи записати.
Зверніть увагу!
Формується одразу комплект ключів — хмарний + файловий.
Щоб не загубити файл, натисніть «Зберегти» і завантажте його на пристрій (за замовчуванням зберігається в теку «Завантаження»).
Назва файлу буде виглядатиме у форматі «прізвище_edr_номер ЄДРПОУ компанії».
Ключі активуються моментально ✨
Якщо файл не завантажено на пристрій, натисніть на “Завантажити” поруч з файловим КЕП для повторного збереження файлового КЕП.
Часті питання
Чи можна отримати ключ дистанційно?
Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана представником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).
В якому вигляді може зберігатися КЕП?
Хмарний КЕП — удосконалена альтернатива файловим ключам та токенам. Особистий ключ зберігається в захищеному хмарному сховищі на сервері надавача довірчих послуг.
Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?
Як мені побачити заявки моїх співробітників?
За деталями звертайтеся до нашої служби турботи:
+38 050 416 5 333
+38 063 460 5 333
+38 044 392 03 00
Зв'яжіться з відділом продажів
Наша команда з радістю допоможе знайти рішення саме для вашої компанії та підібрати оптимальний тариф.
Зв'яжіться з нашою підтримкою
Наші менеджери завжди раді допомогти з питань роботи сервісу, реєстрації та технічних налаштувань – звертайтеся!