Подовження КЕП для компаній (юридичних осіб)

За 30 днів до завершення терміну дії КЕП , він відображається найпершим у переліку та з’являється можливість його подовжити.
Необхідно перевірити актуальність даних і якщо вони коректні, достатньо підписати заявку цим же діючим ключем, який подовжується.

 

Крок 1. Увійдіть в кабінет «Вчасно.КЕП»,  де зберігаються отримані ключі

Крок 2. Натисніть на позначку інформування поруч з ПІБ та кнопку “Подовжити” в інформативному полі.

 

Крок 3. Натисніть “Подовжити КЕП”, а сплачуйте протягом 7 днів після активації ключа.

* У випадку відсутності оплати протягом цього періоду, ваш КЕП буде заблокована на 8-й день.
** Правила рекламної акції «Починай без обмежень»

 

Крок 4. Перевірте актуальність даних та якщо вони коректні, натисніть “Підписати” й зчитайте КЕП, який подовжується (потрібно вказати пароль до ключа).

Важливо! Якщо забули пін-код від КЕПу, то підписати зможе його колега через QR застосунком Вчасно.КЕП  (ЄДРПОУ має співпадати)

Якщо дані потребують змін, натисніть “Редагувати” і автоматично відкриється форма створення нового КЕП та внесення актуальних даних 

 

Крок 5.  Придумайте PIN-код (пароль) та повторіть його.
Важливо! Відновити чи змінити PIN-код неможливо, тому потрібно його запам’ятати чи записати.

 

Зверніть увагу!
Формується одразу комплект ключів — хмарний + файловий.

Щоб не загубити файл, натисніть «Зберегти» і завантажте його на пристрій (за замовчуванням зберігається в теку «Завантаження»).
Назва файлу буде виглядатиме у форматі «прізвище_edr_номер ЄДРПОУ компанії».

Ключі активуються моментально ✨

 

Якщо файл не завантажено на пристрій, натисніть на “Завантажити” поруч з файловим КЕП для повторного збереження файлового КЕП.

 

Часті питання

Чи можна отримати ключ дистанційно?

Якщо у вас є Дія.Підпис, чи інший цифровий підпис (Приват, ДПС тощо) то електронний підпис чи печатку можна отримати дистанційно.

Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?

- Копія паспорта 1-2 сторінки (3-6 при наявності відміток) або ID-картка (передня сторона)
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана представником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).

В якому вигляді може зберігатися КЕП?

Електронний ключ КЕП може зберігатися як на носіях з низьким рівнем захисту (жорстких дисках комп’ютерів, USB-флешках тощо), так і на захищених (токенах). Токен — це спеціалізований флеш-накопичувач, призначений для безпечного використання КЕП.

Хмарний КЕП — удосконалена альтернатива файловим ключам та токенам. Особистий ключ зберігається в захищеному хмарному сховищі на сервері надавача довірчих послуг.

Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?

Лише копії паспорта та ІПН (або ID-картка), які будуть підписані заявником «згідно з оригіналом», ПІБ, дата, підпис. Також ці документи можна додати через Дія.Шерінг.

Як мені побачити заявки моїх співробітників?

Підключити права "Адміністратор компанії".
За деталями звертайтеся до нашої служби турботи:
+38 050 416 5 333
+38 063 460 5 333
+38 044 392 03 00
Зв'яжіться з відділом продажів

Зв'яжіться з відділом продажів

Наша команда з радістю допоможе знайти рішення саме для вашої компанії та підібрати оптимальний тариф.

Зв'яжіться з нашою підтримкою

Зв'яжіться з нашою підтримкою

Наші менеджери завжди раді допомогти з питань роботи сервісу, реєстрації та технічних налаштувань – звертайтеся!