Подовження «Вчасно.КЕП» для співробітників

Звертаємо увагу на те, що у кабінеті додали можливість обрати декілька заявок співробітників одночасно, а також розділи перелік активних КЕП і ті, які скоро закінчуються і потребують подовження.

КЕП, які скоро закінчуються за 60 днів відображаються першими у переліку. Відображаються лише хмарні КЕП, які будемо використовувати для подовження.

 

Крок 1. Оберіть в ручну галочками КЕП, які потрібно подовжити або ж у розділі “Скоро закінчуються” позначте галочкою всі КЕП у переліку для масового подовження.

Крок 2. Натисніть на кнопку “Подовжити КЕП“.

Крок 3. Необхідно вказати пароль вашого КЕПа як адміністратора компанії.

Важливо! Якщо пароль є складним, потрібно натиснути “пароль” і вказати його для зчитання.

QR-код дозволяє зчитати ключ з додатка за біометричними даними без внесення пароля

Крок 4. Автоматично формуються запити на подовження, надходять листи співробітникам і оновлюються сертифікати.
Важливо! КЕПи будуть автоматично активовані в день завершення старих.


Співробітник отримує лист з темою “Завершіть подовження вашого КЕПа” на пошту із посиланням для створення пін-коду для КЕП.

Дії співробітника для подовження КЕП:

Крок 1. В отриманому листі на пошті натиснути “Створити PIN-код

Крок 2. Вигадати пароль з 4 цифр.
Важливо! Відновити чи змінити PIN-код неможливо, тому потрібно його запам’ятати чи записати.

За бажанням можливо вигадати складний пароль:

Зверніть увагу!
Формується одразу комплект ключів — хмарний + файловий.

Щоб не загубити файл, натисніть «Зберегти» і завантажте його на пристрій (за замовчуванням зберігається в теку «Завантаження»).
Назва файлу буде виглядатиме у форматі «прізвище_edr_номер ЄДРПОУ компанії».

Ключі активуються в останній день дії попереднього КЕПу ✨

 

Якщо файл не завантажено на пристрій автоматично, натисніть на “Завантажити” поруч з файловим КЕП для повторного збереження файлового КЕП відразу при отриманні.
Завантажити файл з ключем після цього етапу повторно можливості немає!

 

Часті питання

Чи можна отримати ключ дистанційно?

Якщо у вас є Дія.Підпис, чи інший цифровий підпис (Приват, ДПС тощо) то електронний підпис чи печатку можна отримати дистанційно.

Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?

- Копія паспорта 1-2 сторінки (3-6 при наявності відміток) або ID-картка (передня сторона)
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана представником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).

В якому вигляді може зберігатися КЕП?

Електронний ключ КЕП може зберігатися як на носіях з низьким рівнем захисту (жорстких дисках комп’ютерів, USB-флешках тощо), так і на захищених (токенах). Токен — це спеціалізований флеш-накопичувач, призначений для безпечного використання КЕП.

Хмарний КЕП — удосконалена альтернатива файловим ключам та токенам. Особистий ключ зберігається в захищеному хмарному сховищі на сервері надавача довірчих послуг.

Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?

Лише копії паспорта та ІПН (або ID-картка), які будуть підписані заявником «згідно з оригіналом», ПІБ, дата, підпис. Також ці документи можна додати через Дія.Шерінг.

Як мені побачити заявки моїх співробітників?

Підключити права "Адміністратор компанії".
За деталями звертайтеся до нашої служби турботи:
+38 050 416 5 333
+38 063 460 5 333
+38 044 392 03 00
Зв'яжіться з відділом продажів

Зв'яжіться з відділом продажів

Наша команда з радістю допоможе знайти рішення саме для вашої компанії та підібрати оптимальний тариф.

Зв'яжіться з нашою підтримкою

Зв'яжіться з нашою підтримкою

Наші менеджери завжди раді допомогти з питань роботи сервісу, реєстрації та технічних налаштувань – звертайтеся!