Подовження «Вчасно.КЕП» для співробітників
Звертаємо увагу на те, що у кабінеті додали можливість обрати декілька заявок співробітників одночасно, а також розділи перелік активних КЕП і ті, які скоро закінчуються і потребують подовження.
КЕП, які скоро закінчуються за 60 днів відображаються першими у переліку. Відображаються лише хмарні КЕП, які будемо використовувати для подовження.
Крок 1. Оберіть в ручну галочками КЕП, які потрібно подовжити або ж у розділі “Скоро закінчуються” позначте галочкою всі КЕП у переліку для масового подовження.
Крок 2. Натисніть на кнопку “Подовжити КЕП“.
Крок 3. Необхідно вказати пароль вашого КЕПа як адміністратора компанії.
Важливо! Якщо пароль є складним, потрібно натиснути “пароль” і вказати його для зчитання.
QR-код дозволяє зчитати ключ з додатка за біометричними даними без внесення пароля
Крок 4. Автоматично формуються запити на подовження, надходять листи співробітникам і оновлюються сертифікати.
Важливо! КЕПи будуть автоматично активовані в день завершення старих.
Співробітник отримує лист з темою “Завершіть подовження вашого КЕПа” на пошту із посиланням для створення пін-коду для КЕП.
Дії співробітника для подовження КЕП:
Крок 1. В отриманому листі на пошті натиснути “Створити PIN-код”
Крок 2. Вигадати пароль з 4 цифр.
Важливо! Відновити чи змінити PIN-код неможливо, тому потрібно його запам’ятати чи записати.
За бажанням можливо вигадати складний пароль:
Зверніть увагу!
Формується одразу комплект ключів — хмарний + файловий.
Щоб не загубити файл, натисніть «Зберегти» і завантажте його на пристрій (за замовчуванням зберігається в теку «Завантаження»).
Назва файлу буде виглядатиме у форматі «прізвище_edr_номер ЄДРПОУ компанії».
Ключі активуються в останній день дії попереднього КЕПу ✨
Якщо файл не завантажено на пристрій автоматично, натисніть на “Завантажити” поруч з файловим КЕП для повторного збереження файлового КЕП відразу при отриманні.
Завантажити файл з ключем після цього етапу повторно можливості немає!
Часті питання
Чи можна отримати ключ дистанційно?
Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана представником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).
В якому вигляді може зберігатися КЕП?
Хмарний КЕП — удосконалена альтернатива файловим ключам та токенам. Особистий ключ зберігається в захищеному хмарному сховищі на сервері надавача довірчих послуг.
Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?
Як мені побачити заявки моїх співробітників?
За деталями звертайтеся до нашої служби турботи:
+38 050 416 5 333
+38 063 460 5 333
+38 044 392 03 00

Зв'яжіться з відділом продажів
Наша команда з радістю допоможе знайти рішення саме для вашої компанії та підібрати оптимальний тариф.

Зв'яжіться з нашою підтримкою
Наші менеджери завжди раді допомогти з питань роботи сервісу, реєстрації та технічних налаштувань – звертайтеся!