ПРОЛОНГАЦІЯ КЛЮЧА

Щоб продовжити строк дії ключа і не проходити оффлайн ідентифікацію, потрібно, маючи неактивні ключі від «Вчасно.КЕП», подати нову заявку на ключ. 

Для економії часу можна просто склонувати попередню заявку:

– Заходите в кабінет «Вчасно.КЕП» і обираєте заявку, яку хочете склонувати.
– Праворуч від неї натискаєте на 3 крапки і обираєте «Склонувати».

Таким чином у вас з’являється вже нова заявка із заповненими трьома кроками і вам залишається лише надіслати її та підписати дійсним ключем. Для цього натисніть на кнопку «Надіслати» – на номер телефону, залишеному в заявці прийде код з 6 цифр, а на екрані з’явиться вікно:

Поле №1 — придумайте пароль від ключа, який ви надалі постійно будете використовувати для активації КЕПа.

Поле №2 — повторіть цей пароль.

Поле №3 — введіть код із 6 цифр, що прийшов вам на номер телефону, і натисніть кнопку «Підтвердити».

Часті питання

Чи можна отримати ключ дистанційно?

Згідно з Законом України від 05.10.2017 №215-VII ст. 22, для того, щоб подати реєстраційну заяву на отримання електронних ключів, особиста присутність заявника є обов'язковою. Якщо у вас уже є КЕП чи Дія.Підпис, то елетронний підпис\печатку можна отримати дистанційно.

Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?

- Копія паспорта 1-2 сторінки (3-6 при наявності відміток) або ID-картка (передня сторона)
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР (не обов'язково)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана заявником та керівником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).

В якому вигляді може зберігатися КЕП?

Електронний ключ КЕП може зберігатися як на носіях з низьким рівнем захисту (жорстких дисках комп’ютерів, USB-флешках тощо), так і на захищених (токенах). Токен — це спеціалізований флеш-накопичувач, призначений для безпечного використання КЕП.

Хмарний КЕП — удосконалена альтернатива файловим ключам та токенам. Особистий ключ зберігається в захищеному хмарному сховищі на сервері надавача довірчих послуг.

Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?

Лише копії паспорта та ІПН (або ID-картка), які будуть підписані заявником «згідно з оригіналом», ПІБ, дата, підпис. Також ці документи можна додати через Дія.Шерінг.

Як мені побачити заявки моїх співробітників?

Підключити права "Адміністратор компанії".
За деталями звертайтеся до нашої служби турботи:
+38 050 416 5 333
+38 063 460 5 333
+38 044 392 03 00

Зв'яжіться з відділом продажів

Наша команда з радістю допоможе знайти рішення саме для вашої компанії та підібрати оптимальний тариф.

Зв'яжіться з нашою підтримкою

Наші менеджери завжди раді допомогти з питань роботи сервісу, реєстрації та технічних налаштувань – звертайтеся!