Заявка на ключ печатку для пРРО для компанії

Крок 1.
Увійдіть або зареєструйтеся в кабінеті «Вчасно.КЕП»

Крок 2.
Натисніть кнопку «Отримати КЕП», оберіть тип заявки «Юридичним особам» та виберіть печатку для пРРО, яку хочете отримати.

 

Зверніть увагу! Отримати цифрову печатку пРРО без затримок на оплату, можливо прямо зараз. Оплатіть протягом 7 днів* після активації печатки пРРО.

У випадку відсутності оплати протягом цього періоду, ваша печатка пРРО буде тимчасово заблокована на 8-й день. Після внесення оплати протягом 7 днів з моменту блокування вона знову розблокується.
Якщо оплата все ж буде відсутня, ключ блокується без можливості відновлення, тому необхідно буде створювати нову заявку для отримання ключа печатки.

Крок 3. Вигадайте назву каси й оберіть термін дії ключа печатки для пРРО.
Ми підготували назву для вашої каси пРРО, але якщо ви придумали власну, ви можете її ввести нижче

Крок 4. Вкажіть назву або ЄДРПОУ вашої компанії — у випадаючому вікні оберіть юридичну особу.

📌Якщо за назвою чи ЄДРПОУ не знаходить компанію, у вас буде можливість додати її самостійно.
Для цього оберіть “заповнити дані вручну”, вкажіть всю потрібну інформацію та  натисніть “Далі”

     

Перевірте коректність інформації про компанію і натисніть «Далі».
Якщо у даних є помилка, ви можете вказати нові в полі для вводу.

Крок 5. Візьміть телефон та зчитайте QR-код — ви потрапите у Дію. Виконайте кроки, описані в застосунку.

Якщо Дія.Підпис відсутній, але маєте діючий ключ від будь-якого АЦСК, натисніть “Немає застосунку Дія?” поруч з QR-кодом.
Оберіть, який ключ хочете зчитати — файловий чи хмарний. Додайте сам ключ та вкажіть від нього пароль. Натисніть «Зчитати».

 

Якщо у вас немає Дія.Підпису чи діючого сертифікату, натискайте на посилання «Немає застосунку Дія?» і потім «Немає КЕП?»

Відкриється сторінка, де потрібно вказати свої особисті дані.
Ви можете зробити це вручну і натиснути кнопку «Далі».
А якщо у вас є застосунок Дія але немає Дія.Підпис, ви можете миттєво передати паспортні дані через Дія.Шерінг: для цього тисніть «Перейти» — зчитайте QR-код і слідуйте інструкціям у застосунку Дія.

Після заповнення паспортних даних, вкажіть лише номер телефону і оберіть строк дії ключа. Посаду вкажіть за бажанням.

Крок 6. Додайте всі необхідні документи:
• наказ
• обов’язково завірені паспорт та ІПН
• підписана реєстраційна картка, яку ми вже підготували

Якщо зараз такої можливості немає, ви можете натиснути кнопку «Завантажити пізніше» — так ви перейдете на наступний крок, і ви чи адміністратор компанії матимете можливість додати документи пізніше.
Важливо! Якщо на попередньому кроці зчитували діючий ключ підпису, необхідно завантажити лише наказ.

Крок 7. Підтвердіть свій номер телефону. Введіть код із шести цифр, який прийшов вам на вказаний номер телефону.

Крок 8.
Придумайте PIN-код (пароль) та повторіть його.
Важливо! Відновити чи змінити PIN-код неможливо, тому потрібно його запам’ятати чи записати.
Ви також можете створити більш складний пароль через кнопку у верхньому меню.

Зверніть увагу!
Формується одразу комплект ключів — хмарний + файловий.

Щоб не загубити файл, натисніть «Зберегти» і завантажте його на пристрій (за замовчуванням зберігається в теку «Завантаження»). Назва файлу буде виглядатиме у форматі “PPO_kasa_kasa_prro”

Ключі активуються моментально ✨

Часті питання

Чи можна отримати ключ дистанційно?

Якщо у вас є Дія.Підпис, чи інший цифровий підпис (Приват, ДПС тощо) то електронний підпис чи печатку можна отримати дистанційно.

Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?

- Копія паспорта 1-2 сторінки (3-6 при наявності відміток) або ID-картка (передня сторона)
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана представником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).

В якому вигляді може зберігатися КЕП?

Електронний ключ КЕП може зберігатися як на носіях з низьким рівнем захисту (жорстких дисках комп’ютерів, USB-флешках тощо), так і на захищених (токенах). Токен — це спеціалізований флеш-накопичувач, призначений для безпечного використання КЕП.

Хмарний КЕП — удосконалена альтернатива файловим ключам та токенам. Особистий ключ зберігається в захищеному хмарному сховищі на сервері надавача довірчих послуг.

Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?

Лише копії паспорта та ІПН (або ID-картка), які будуть підписані заявником «згідно з оригіналом», ПІБ, дата, підпис. Також ці документи можна додати через Дія.Шерінг.

Як мені побачити заявки моїх співробітників?

Підключити права "Адміністратор компанії".
За деталями звертайтеся до нашої служби турботи:
+38 050 416 5 333
+38 063 460 5 333
+38 044 392 03 00

Зв'яжіться з відділом продажів

Наша команда з радістю допоможе знайти рішення саме для вашої компанії та підібрати оптимальний тариф.

Зв'яжіться з нашою підтримкою

Наші менеджери завжди раді допомогти з питань роботи сервісу, реєстрації та технічних налаштувань – звертайтеся!