Отримання «Вчасно.КЕП» юридичним особам через діючі сертифікати від інших КНЕДП

Крок 1.
Зайдіть або зареєструйтеся в кабінеті «Вчасно.КЕП».

Крок 2.
Натисніть кнопку «Отримати КЕП», оберіть тип заявки «Юридичним особам» та виберіть підпис чи печатку, яку хочете отримати.

Крок 3.
У новому інформаційному вікні натисніть «Далі».
Наступний крок — вкажіть назву або ЄДРПОУ вашої компанії — у випадаючому вікні оберіть юридичну особу.


📌Якщо за назвою чи ЄДРПОУ не знаходить компанію, у вас буде можливість додати її самостійно.
Для цього оберіть “заповнити дані вручну”, вкажіть всю потрібну інформацію та  натисніть “Далі”

Крок 4.
Перевірте коректність інформації про компанію і натисніть «Далі».
Якщо у даних є помилка, ви можете вказати нові в полі для вводу.

Крок 5.
Якщо у вас немає застосунку Дія чи Дія.Підпис, але ви маєте діючий ключ від іншого КНЕДП — перейдіть за посиланням «Немає застосунку Дія?»

Крок 6.
Оберіть, який ключ хочете зчитати — файловий чи хмарний (це може бути ключ як на юридичну особу так і на фізичну).
Додайте сам ключ та вкажіть від нього пароль. Натисніть «Зчитати».

Крок 7.
Перевірте дані, за якими хочете сформувати новий ключ, і натисніть «Далі».

Крок 8.
Вкажіть вашу посаду (за потреби) та оберіть строк дії ключа згідно з вашим тарифним планом.

Крок 9.
Додайте наказ про прийом на роботу через посилання «Завантажити».
Якщо зараз такої можливості немає, ви можете натиснути кнопку «Завантажити пізніше» — так ви перейдете на наступний крок, і ви чи адміністратор компанії матимете можливість додати наказ пізніше.

Крок 10.
В полі «Email (керівника)» вкажіть пошту уповноваженої особи компанії. Цій особі у «Вчасно.ЕДО» прийде на підпис реєстраційна картка, яку ми вже підготували.


Важливо! Якщо діючий ключ керівника компанії відсутній, адміністратори сервісу Вчасно надішлють вам електронною поштою документ для підписання.
Вам потрібно буде роздрукувати цей документ, підписати його власноруч, а потім відсканувати або сфотографувати та надіслати назад у відповідь на лист.

Крок 11.
Якщо ви тільки зареєструвалися у «Вчасно», вкажіть номер телефону.



Далі підтвердіть його: введіть код із шести цифр, який прийшов вам на вказаний номер телефону.

Крок 12.
Останній 💛
Придумайте PIN-код до ключа та повторіть його


Але якщо у вас є бажання сформувати складний пароль, натисніть «Створити» зверху. Придумайте пароль у довільній формі та натисніть «Далі».

Зверніть увагу!
Формується одразу комплект ключів — хмарний + файловий ✨
Щоб не загубити файл, натисніть «Зберегти» і завантажте його на пристрій (за замовчуванням зберігається в теку «Завантаження»). Назва файлу буде виглядатиме у форматі «прізвище_edr_номер ЄДРПОУ компанії».

Часті питання

Чи можна отримати ключ дистанційно?

Якщо у вас є Дія.Підпис, чи інший цифровий підпис (Приват, ДПС тощо) то електронний підпис чи печатку можна отримати дистанційно.

Які документи потрібні для реєстрації юридичної особи?

- Копія паспорта 1-2 сторінки (3-6 при наявності відміток) або ID-картка (передня сторона)
- ІПН або ID-картка (зворотній бік)
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копія паспорта, яка має бути підписана заявником: «згідно з оригіналом», прізвище та ініціали, дата, підпис
- Заявка, яка має бути підписана представником організації (реєстраційна картка для юридичної особи).

В якому вигляді може зберігатися КЕП?

Електронний ключ КЕП може зберігатися як на носіях з низьким рівнем захисту (жорстких дисках комп’ютерів, USB-флешках тощо), так і на захищених (токенах). Токен — це спеціалізований флеш-накопичувач, призначений для безпечного використання КЕП.

Хмарний КЕП — удосконалена альтернатива файловим ключам та токенам. Особистий ключ зберігається в захищеному хмарному сховищі на сервері надавача довірчих послуг.

Які документи потрібні для реєстрації фізичної особи?

Лише копії паспорта та ІПН (або ID-картка), які будуть підписані заявником «згідно з оригіналом», ПІБ, дата, підпис. Також ці документи можна додати через Дія.Шерінг.

Як мені побачити заявки моїх співробітників?

Підключити права "Адміністратор компанії".
За деталями звертайтеся до нашої служби турботи:
+38 050 416 5 333
+38 063 460 5 333
+38 044 392 03 00
Зв'яжіться з відділом продажів

Зв'яжіться з відділом продажів

Наша команда з радістю допоможе знайти рішення саме для вашої компанії та підібрати оптимальний тариф.

Зв'яжіться з нашою підтримкою

Зв'яжіться з нашою підтримкою

Наші менеджери завжди раді допомогти з питань роботи сервісу, реєстрації та технічних налаштувань – звертайтеся!